Geopend van maandag t/m zaterdag

Telefoon: 020 - 699 0139

gallery/logo blauw

Klachtenloket Paramedici

gallery/breedtefoto
gallery/vvocm
gallery/kp
gallery/chronisch pijn

Vanaf 1 januari 2017 zijn de regels voor het indienen van een klacht over uw zorgverlener gewijzigd. Als u een klacht heeft over de geleverde zorg door uw zorgverlener kunt u terecht bij het Klachtenloket Paramedici daarbij is aangesloten (iedere Oefentherapeut in de praktijk is aangesloten bij deze regeling).

 

Indien u ontevreden bent over de geleverde zorg kunt u een klacht indienen via de volgende procedure. 

De eerste stap voor u is een gesprek aangaan met uw zorgverlener. Het is goed mogelijk dat die niet beseft dat u ontevreden bent en waarover. Er kan sprake zijn van een misverstand. Vaak leidt zo’n gesprek al tot een oplossing. Het kan zijn dat een gesprek geen of niet voldoende oplossing biedt. Of er is een goede reden om geen gesprek aan te willen gaan. Dan kunt u gebruik maken van de klachtenprocedure.

De Klachten en geschillenregeling Paramedici, biedt u een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Klik hier om naar de website van het klachtenloket paramedici te gaan voor nadere informatie, het meldformulier en uitleg over de procedure. Komt u er niet uit of heeft u nadere vragen, dan is het ook mogelijk om het klachtenloket via de mail of telefonisch te benaderen. 

 

Voor vragen of meer informatie:

Email: info@klachtenloketparamedici.nl

Telefoon: 030 310 09 29 (bereikbaar van ma t/m vr 9.00 tot 12.30 uur).

gallery/slaapoefentherapie_logo

Volg ons ook op Facebook! Facebook.nl/oefentherapiebijlmer

gallery/flexchair logo